Regn ........

DET REGNAR !!!!!! DET REGNAR !!!!!
Nej inte regn jag gillar inte regn eller snö asså sjävklart det är sjuk mysigt att vara inne och kolla på en film när det regnar eller snöar ute men när man är tvungen att vara ute i det så är det inte lika mysigt längre...
Jag brukar ju platta mitt hår för jag  har jätte lockigt hår annars och det är jag inte nöjd med så självklart plattar jag håret ;D
Men när det regnar ute och man har fixat håret och plattat det och man måste man gå ut det är inte kul :( ;'(
Aja vad ska man göra ..
Idag har varit en härlig dag :) längtar bara så sjukt mycket till helgen får se vad man ska hitta på i helgen har typ inga planer....
 
Aja nu ska jag byta om till svarta legging och någon snygg tjock tröja och sen får det bli mina svarta nya gjympa skor , ska iväg till farfar och äta middag hos honom igen älskar att ha en sån bra kontakt med min bästa släkting <3 ikväll får det bli att plugga lite engelska ;)
 
 
 
 
 
 
                                       PUSS PUSS HÖRS SENARE :D <3
 
   
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

melek.blogg.se

Melek står för Ängel på Turkiska <3

RSS 2.0