Melek ?

Som jag har sa betyder '' Melek '' ängel på turkiska
 
 
Har varit i skolan idag vi fick lap tops och jag skriver från den just nu hehe ;)
Senare idag ska jag träffa lite släkt/familj och äta middag med dom, kommer bli jätte mysigt hoppas jag , kommer skriva mera när jag kommer hem och kanske lägga upp lite bilder från middagen <3
 
Kom ju även hem från Turkiet den här helgen som var så saknar det väldigt mycket :( men men tillbaka till verkligheten .....
Kom på att jag måste plugga senare ''bläää'' !!!!
 
Idag hade jag på mig en svart hollister T-shirt , jeans byxor och ett par turkosa converse ifall någon undrade som jag inte tror men jaja skriver ändå det :)
 
                                      Hörs senare <3 hoppas allas dag varit bra min har iallfall varit det <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

melek.blogg.se

Melek står för Ängel på Turkiska <3

RSS 2.0